zondag 14 mei 2017

Moederdag!

            Aan alle mama's een fijne moederdag toegewenst!




Vandaag krijgt mama GOUD
omdat ze zoveel van mij houdt!

Ze zorgt voor mij elke DAG
met haar mooiste LACH!

JIPIJAJEE!
Mama verdient een TROFEE!




We knutselden een mooi geschenkje voor onze lieve mama! 
Een trofee en een armbandje zodat mama er nog mooier uitziet op moederdag!

 
 


De handtas van mama:
We speelden een leuk gezelschapsspel.



 





 
















Mama is MOOI!

PIM PAM POGEN
MIJN MAMA HEEFT 2 OGEN!

PIM PAM PEUS
MIJN MAMA HEEFT EEN NEUS!

PIM PAM POND
MIJN MAMA HEEFT EEN MOND!

PIM PAM PIEF
MIJN MAMA IS HEEL LIEF!



 

 

 


 





 


 



 

 

Naar aanleiding van het versje stellen we een gezicht samen.


 


 


 









Lieve mama's geniet van jullie dagje!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten